KGZS - Brez predsodkov o kmetijstvu in SKP
Domov Kontakt




Projekt SKP Dobre prakse Recepti Galerija Otroški kotiček

191 milijonov evrov za promocijo agroživilskih proizvodov doma in v tujini
Programi za promocijo agroživilskih proizvodov EU za leto 2019 se bodo osredotočali zlasti na trge zunaj EU z največjim potencialom rasti

Avtor novice: Evropska komisija - sporočilo za medije
19.11.2018

Evropska komisija je 14. novembra sprejela delovni program promocijske politike za leto 2019, v skladu s katerim bo za programe, izbrane za sofinanciranje EU, na voljo 191,6 milijona evrov, kar je 12,5 milijona evrov več kot leta 2018. 89 milijonov evrov bo namenjenih kampanjam v državah z visoko stopnjo rasti, kot so Kanada, Kitajska, Kolumbija, Japonska, Koreja, Mehika in Združene države. Del sredstev bo namenjen promociji določenih proizvodov, kot so namizne oljke.

Evropski komisar za kmetijstvo in razvoj podeželja Phil Hogan je dejal: „Evropa je najpomembnejša proizvajalka kakovostne hrane in pijače na svetu. Z veseljem lahko povem, da bomo s še večjim poudarkom na promociji v letu 2019 okrepili ozaveščenost o tem tako v EU kot v tretjih državah z velikim potencialom rasti, kar bo koristilo našim kmetom in proizvajalcem v agroživilskem sektorju. Vse večje število sklenjenih trgovinskih sporazumov pomeni vse več priložnosti za naše proizvajalce, ki jih Komisija v celoti podpira in spodbuja pri promociji in izvozu njihovih proizvodov.“

Znotraj EU je poudarek na kampanjah, ki spodbujajo različne sheme in oznake kakovosti EU, vključno z zaščiteno označbo porekla (ZOP), zaščiteno geografsko označbo (ZGO) in zajamčeno tradicionalno posebnostjo (ZTP), ter ekološke proizvode. Poleg tega je del sredstev namenjen nekaterim posebnim sektorjem, na primer trajnostno pridelanemu rižu ter sadju in zelenjavi. Sektor sadja in zelenjave je bil izbran posebej za spodbujanje zdravega prehranjevanja med potrošniki v EU.

Razpisi za zbiranje predlogov za posamezne kampanje bodo objavljeni januarja 2019. Nanje se bodo lahko prijavili najrazličnejši organi, kot so trgovinske organizacije, organizacije proizvajalcev in agroživilske skupine, odgovorne za promocijske dejavnosti.

Več informacij najdete tukaj.

 

 







KGZS