Evropski komisar za kmetijstvo in razvoj podeželja Phil Hogan je dejal: „Evropa je najpomembnejša proizvajalka kakovostne hrane in pijače na svetu. Z veseljem lahko povem, da bomo s še večjim poudarkom na promociji v letu 2019 okrepili ozaveščenost o tem tako v EU kot v tretjih državah z velikim potencialom rasti, kar bo koristilo našim kmetom in proizvajalcem v agroživilskem sektorju. Vse večje število sklenjenih trgovinskih sporazumov pomeni vse več priložnosti za naše proizvajalce, ki jih Komisija v celoti podpira in spodbuja pri promociji in izvozu njihovih proizvodov.“
Znotraj EU je poudarek na kampanjah, ki spodbujajo različne sheme in oznake kakovosti EU, vključno z zaščiteno označbo porekla (ZOP), zaščiteno geografsko označbo (ZGO) in zajamčeno tradicionalno posebnostjo (ZTP), ter ekološke proizvode. Poleg tega je del sredstev namenjen nekaterim posebnim sektorjem, na primer trajnostno pridelanemu rižu ter sadju in zelenjavi. Sektor sadja in zelenjave je bil izbran posebej za spodbujanje zdravega prehranjevanja med potrošniki v EU.
Razpisi za zbiranje predlogov za posamezne kampanje bodo objavljeni januarja 2019. Nanje se bodo lahko prijavili najrazličnejši organi, kot so trgovinske organizacije, organizacije proizvajalcev in agroživilske skupine, odgovorne za promocijske dejavnosti.
Več informacij najdete tukaj.