KGZS SKP - Skupna kmetijska politika
Skupna kmetijska politika
Domov Kontakt



Projekt SKP Dobre prakse Recepti Galerija Otroški kotiček



O projektu Brez predsodkov o kmetijstvu in SKP
07.01.2016

Zgodbo kmetijstva in skupne kmetijske politike (SKP) predstavljamo z izpostavitvijo predsodkov in njihovim razblinjanjem. Prek dinamičnega prepleta dogodkov, mulitimedije in promocijskih materialov želimo vplivati na javno mnenje. Naš cilj je predstaviti pomen kmetijstva različnim generacijam in javnostim na podeželskih ter urbanih območjih. 53 let skupne kmetijske politike in predstavitve novega obdobja, bo predstavljenih na 53 dogodkih na območju Slovenije in v sosednjih državah ter osmih informacijskih točkah

 

Poudarjamo okolju še bolj prijazno kmetovanje, ki je usmeritev nove SKP. Ta posebno pozornost namenja varovanju okolja in skrbi za dobrobit živali, sonaravnemu kmetovanju in »slow food« načinu življenja. Gre za koncept kakovostne hrane, definirane s tremi med seboj povezanimi načeli: dobro, čisto, pošteno. 

 

Dobro v smislu sveže, sezonsko pridelane hrane, ki je del lokalne kulture, čisto v smeri okolju prijazne pridelave in prireje ter potrošnje ter pošteno z vidika dostopne cene za potrošnika in pravičnega plačila za pridelovalca. 

 

Velik del promocijskih aktivnosti namenjamo najmlajši generaciji. Po vrtcih in šolah  mestnih območij bodo izvedene izobraževalne delavnice Na kmetiji s ciljem prenesti sporočilo, da hrana ne nastane v trgovinah. Sodelujoči otroci bodo postali pravi SKP detektivi. Promocija kmetijstva bo potekala na različnih dogodkih: sejmih, razstavah in posvetih.   

 

 

 

Logotip projekta sestavljajo ikone v zeleni in rdeči barvi. Zelena ga povezuje z naravo in kmetijstvom, rdeča predstavlja predsodke, ki nas ovirajo. Na ikonah so češnja, prašiček in traktor. Prašiček prinaša srečo in je povod za številne predsodke kot smrad, umazanija ter uporaba spornih substanc. Traktor je imeniten delovni stroj in prav tako povod za predsodke o intenzivnem kmetovanju, uporabi zaščitnih sredstev in nevarnosti pri njegovem upravljanju. Kaj pa češnje? Prelep sadež, ki logotipu daje vabljiv videz. Žal češnje zaradi visoke cene ostajajo povprečnemu potrošniku težko dosegljive. Morda gre le za predsodek, ki se ga lahko ovrže! In še oblika ikon – ta nakazuje usmeritev projekta, ki je odprt za pogovor, sprejema različnost in z argumenti razblinja ter usmerja k drugačnemu načinu razmišljanja.

 

Projekt med 1. julijem 2015 in 31. junijem 2016 izvaja Kmetijsko gozdarska zbornica Slovenije, sofinancira Evropska unija, Generalni direktorat za kmetijstvo in razvoj podeželja.

 






PAJEK
KGZS